28 Eylül 2013 Cumartesi

"PRATİK DİKİŞ"

    Arada sırada bloguma bakan arkadaşlarım dürtmese çoktan yazmayı bırakırdım. En başta da dediğim gibi az maymun iştahlılık var : ) Aslında buraya yazmaktan büyük keyif alıyorum ama işte her zaman paylaşmak istediğim şeyin fotosunu ayarlamak, yüklemek, netin başına geçip postu hazırlayana kadar aralıksız oturmak bir arada bulabildiğim fırsatlar değil. Neyse lafı uzatmıyorum zira 25 günlük küçük patron her an yanına çağırabilir.



    Bu benim ilk pratik dikiş denememdi (kendi başıma). Bir tişörtümü kumaşın üstüne koyup göz kararı yarasa kol pijama biçtim ve de diktim. Kumaşta rahat bir penye olunca çok uğraşmadım. Sadece yaka pervazı nasıl yapılır bilmiyordum. Onu da uydurdum fena da olmadı hani : ) Bir de kollarına bir kat dantel gittim.

  Pratik dikiş harika bir şey keşke ilerletebilsem. Teğel yok, kalıp yok süper kolay.

Hiç yorum yok :