13 Haziran 2013 Perşembe

ÇİN İŞKENCESİ

Geçen dönem çalışırken okulun panolarında pullardan yapılmış ahtapotlar, deniz kızları, şirin balıklar görünce "bende kızımla yaparım" diye düşündüm. Ama tabi sormadım kaç kişi ne kadar zamanda yaptı diye :) Meğer sınıfça birkaç derste hazırlanmış. Çalışmayı yarılayınca sordum.
 E tabi "kim dedi ki serseri gençliğine kıy diye
           geçti Bor'un pazarı sür eşeğini Niğde'ye"




Bildiğiniz çin işkencesi bu. Hayır madem yaptın küçük bişey yap hemen bitsin. Sanırım 50-70 dir ebatları. Arada dolabın üstüne kaldırdım arada kızımla yaptık. O da olmadı eşimden yardım aldım. Birara pencereyi açıp potansiyel enerjisini hesaplayım dedim ama kıyamadım :) Zaten hafif bişey yere düşsede bişey olmazdı. En fazla çocuklar alır oyuncak ederlerdi kendilerine.


Bi daha yapar mıyım? Neyse büyük konuşup kendi kuyumu kazmayım :)









Hiç yorum yok :