29 Eylül 2013 Pazar

SAKS MAVİ

 Doğuma çeyrek kala ne yapılır diye derin bir düşünce alınca insanı evde boyaya badanaya kalkışır. O da yetmemişse oflaya puflaya kalıp çıkarılır. Bluz biçilir. Nasıl olsa küçük patron dünyaya gelince bir ara dikilir. Hem ha yetiştirdim ha yetiştiricem O uyanmadan diye telaş etmeden dikişin tadı mı çıkar?   : P 








Uzun süre kendime gelmemi bir köşede bekleyen bu bluzu bayramlık yapmaya karar verdim. Hazır kayınvalidem de bize gelmişken (kendisi iyi dikiş bilir) bitirmesem daha da bitmezdi.Aslında rengin bununla alakası yok. Çok daha koyu. Hatta saks mavi değilde laciverte yakın bir renk ama burda ilkokul önlüğü renginde çıkmış  : D



  Model Burda dergisi Ağustos 2012, yaka kalıbı yok, vermemişler. Ama bebe yakayla güzel durabileceğini düşünerek ve saks maviye siyah deri yakıştırarak yaka yapmaya çalıştım. Maalesef beceremedim. Elimde siyah suni deri vardı üstüne desen çizip kesmeye çalıştım ama güzel olmadı istediğim gibi durmadı.Ben de arkasına kadar desenle uğraşmadım. Çöpe gidecek  : (



  Bluzun duruşu, kalıbı güzel. Sevdim. Prova mankeni üzerinde olsaydı daha düzgün gösterebilirdim bluzumu. Neyse askıyla yetinelim ; )

Hiç yorum yok :