19 Aralık 2013 Perşembe

BOL BOL GÖRSELLİ AMİGURUMİ.....

Uzun süredir yazamadım yine :( Annemin yanındayım madem ben de onun elinden çıkanları paylaşayım dedim. Aslında hobi olarak başladı ama çok birikti yaptıkları. Bir kısmını da hediye etti ama çok emek verdiği için satmasını teşvik ettik. Almak isteyen olursa yorum kısmına mail adresini yazabilir. Ben de gmailimden (anneme sorup:)) fiyat belirtebilirim ;)


                                      İşte toplu bakış:P

Şirin zürafalar.

                                                                   Kokoş kutup ayısı:)

şekerfare :P

 Kırkyama köpüşler.

kermit dostlar

 çocukların olmazsa olmazı caillou


 Çarlinin pembeleri :P


 Bunlara da isim bulamadım (saat 00.56 da)


sibirya kurdu diyelim (istek adı başkaydı:))

kamlumbaaaa :P ailesi (bunlar yarışı kazanmışlar galiba gayet mutlular)


çok cici bir çanta

 uyuyan tilkiler (bunlara bayıldım) *biri satıldı*


sessiz kızlar


uzakdoğu :)


Tombişmi tombiş unicorn


trabzon küheylanı :P


                                                                   klasik severlere


Özgün eşek(ler) :P



Minnacık tavşanlar



minnacık kitty 


akıllı iple örülmüş kediler 




çilek fare

 pembe panda


platesci banu :P (satıldı)


Güreşçi eşekler


ayuuu


selpakcan


bayan tosbiş



öfff hepsine üşenmeden isim yazdım ya şu saatte tebrik ediyorum kendimi. 
Soru ve yorumlarınız için yorum kısmına alayım ;)

             

1 yorum :

Adsız dedi ki...

merhaba sitenizde yer alan Şekerfare ve Özgün eşekler isimli amigurumilerin fiyatları ve ödeme Şekli hakkında bilgi alabilir miyim?mail adresim guldenozerk@yahoo.com