27 Kasım 2013 Çarşamba

Kız çocuk elbisesi ve MUTLULUK SEBEBİ

Yaşını tamamladıktan sonra kilosu hep alt sınırda devam eden bir kızım var. Kıyafet bulurken zorlanıyorum çünkü yaşına göre aldığımda çok bol duruyor.
Küçük yaş alsam çok kısa duruyor( boyu yaşına göre oldukça iyi). Bende ilk kez küçük bir kalıp kullanıp boyunu uzatarak elbise dikmeye çalışacağım. İşin en zor gelen kısmı daha doğrusu en çok üşendiğim kısmı kalıp çıkarmaydı. Onu yaptım gerisi kolay ilerler artık ama yarın başlıycam.






Geçen sene şubat tatilinden beri çalışmıyorum ve oğlum en az 3 yaşına gelene kadar da çalışmayı düşünmüyorum. Yine de vefalı öğrencilerimin arayıp öğretmenler günümü kutlamaları beni çok mutlu etti. Asıl sürpriz ise bugün geldi. Eşimin öğretmenler günü kutlaması. Çok mutlu oldum. Tekrar teşekkür ederim.





Hiç yorum yok :