15 Aralık 2014 Pazartesi

Prenses arabası




Benim güzeller güzeli kızım geçen gün "anne! Bütün prenseslerin atı var benim neden yok" dedi. Ben de oyuncak atı olduğunu ama gerçek atı alamayacağımızı söyledim. Bu sefer de "hayır. Hani arkasında arabası oluyo içine oturuyolaar hani bööölee perdesi var. Onun için bana yapışkan lazım" diyince ne demek istediğini anladım. Kolları sıvadık ve tamamı evde olan malzemelerle prenses arabası yaptık. Atı sürecek centilmen de hazır. 15 aylık olsa da atı kimselere vermediğine göre ablasının at arabasını sürer herhalde :) sadece birkaç küçük rötuş kaldı :)


4 yorum :

Unknown dedi ki...

Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve ben de bloguma beklerim sevgiler :)
makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

atolyefezee dedi ki...

Hoşgeldiniz. Tabi ki en kısa zamanda bakıcam :)

ezgignll dedi ki...

Blogunuzu bende yeni keşfettim. Ve son postunuzdaki prenses arabası bana da fikir vermiş oldu. evde bir süs köpeğim var. ona böyle şirin bir kulübe yapabilirim sanırım :) fikir için teşekkürler. takipteyim.. lütfen sizde takip edin :) http://ezgignll.blogspot.com/

atolyefezee dedi ki...

Sevindim. Onun için daha kalıcı olur sanırım. Bizimkinin haşatı çıktı bile. Bloğunuzu mutlaka ziyaret edicem. Sevgiler:)