24 Kasım 2013 Pazar

ÖNCESİ-SONRASI

    Aktif kullanmadığım bir kitaplığımın içindekileri kaldırıp az bir değişiklikle mutfağımda kullanmak istedim. 

ÖNCESİ


Nedense mutfak tekstil ürünlerinde kırmızı beyaz pötikare sık kullanılır ve çok yakışır. Bilemiyorum belkide vardır bi kaynağı, modası vs... Ben de kırmızı çiçekli ve sade kırmızı yapışkan folyo kullandım çünkü evde bunlar vardı. Daha önce okulda kullanmak için almıştım.Fazlasıyla artmıştı. Herneyse esas aklımda cam kapaklarına kırmızı pötikareli kumaşla perde yapmak var. Nede olsa bu sene desenleri karıştırarak kullanmak moda ;)



Sonrası


Fotoları çekmekte acele ettiğim için gölgeli oldu. Kırmızısı koyu olmasına rağmen tam rengi yakalayamadım. 




 Bu da folyo detayı.

Türkler kullanım klavuzu okumaz derler ya benim de ne haddime atalarıma muhalefet etmek. Bakmadım nasıl yapıldığına.Folyonun da kullanım klavuzu mu olur demeyin arkasında gösteriyor. Yapışcak gitcek işte dedim. Daldım direkt. Oysa yapıştırmayacağınız kısmı sabit tutmazsanız kayıyor ve kabarcıklar oluşuyor. Bir elimle tuttum diğer elimle ayağımla ne bulduysam destek çıktım. Aslında yardım almak en güzeli ama tez çalışan bir eşiniz varsa dolabı yer değiştirdiğinize şükredeceksiniz :P



Hiç yorum yok :