25 Nisan 2014 Cuma

KALIP KAZANI

Kalıp kazanına düştüm:)
Kayınvalidemlerde eski kalıplar buldum.Hemde bir sürü. Gerçi kol evleri 3 kol girebilecek kadar geniş görünüyor ama olsun. Bunların fotokopisini çektirmeyi düşünüyorum. Satın almak için arasam bile bulamam. Hem ne isimle arıycam onuda bilmiyorum.







Bir de dikiş kursundan kalma defterler buldum. Neler öğretmişler neler. Biraz daha hevesim arttı. Eğitim şart. Tabi şuan mümkün değil ama mutlaka kursa gitmem ya da özel ders almam gerekiyor. 

Not: fotoğrafların kalitesizliği için kusuruma bakmayınız :) çocuklar uyuyunca bir gece vakti yangından mal kaçırır gibi çekildiler. 

8 yorum :

sld dedi ki...

Tam bir hazine bulmuşsun. Çocuk kalıplarının olması ise ayrı bir güzellik. Kolay gelsin.

Shelby dedi ki...

Çok ilginç şeyler çıkabilir bu kalıplardan. Merakla bekliyorum:)

atolyefezee dedi ki...

Çocuk kalıpları çok zengin. Dikecek vakit bulsam ne ala :)

atolyefezee dedi ki...

Ben de merak ediyorum. Özellikle kalıpları değiştirmezsem neler çıkacağını merak etmiyorum :)

Hayatimakyajla dedi ki...

Merhaba,
Blogunuzu çok begendim ve sizi takibe aldım :)
Bende bloguma beklerim.
Sevgiler,
http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

atolyefezee dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Hemen ziyarete geliyorum :)

kalıpların sahibi dedi ki...

madem kol kalıplarını beğenmedinde niye sitene koyuyorsun kalıplarımın sende ne işi var kız

atolyefezee dedi ki...

Ablaa??? ;) bende değil merak etme yerine bıraktım ama heran kaybolabilir:))