9 Nisan 2014 Çarşamba

KIZ ÇOCUK ELBİSESİ ve BURDA

Nisan ayı burda dergisinin önizlemesi bir çok blogda yerini aldı da eskidi bile. Ben ancak bakabildim. Bu aralar fazlaca mutfakla haşır neşirdim. Normalde burda dergisi aynı kalıbı çevirip çevirip farklı model yapsa da bu ayki sayı bebim çok hoşuma gitti. Daha zengin geldi. Özellikle kız çocukları için verilen kalıplara bayıldım ve iyiki almışım dedim. Genelde dergiyi aldıktan sonra bu cümleyi pek kuramam. İlla ki kalıplarda değişiklik yapmak gereken modeller var çoğunlukla çünkü. 


Neon renkte çelik penyeyle de çok hoş olur diye düşünüyorum.



Bu da cici kız anneleri için oldukça şık bir manto. Kaz ayağı desen ve deri ceplerle düşünülebilir.
Ama tabi bunları sadece düşünmekle yetinicem bu aralar. Küçük bey makine sesinden korkuyor ve sürekli kucak istiyor
 :(



2 yorum :

sld dedi ki...

Çocuk elbiseleri kaç yaşa kadar oluyor acaba?

atolyefezee dedi ki...

Bu posttakiler 98-122 beden bebek ve küçük çocuk diye geçiyor ama ben daha önce burda dergisinden 104 beden kalıbı kullanarak 4 yaşındaki kızıma elbise dikmiştim. Çok zayıf olduğu için olmuştu. :)