13 Mayıs 2013 Pazartesi

Malzemeler...

 Tchibodan amaçsızca aldığım oyuncaklarım işe yaradı. O çok sivri olan kesici aletin adını bilmiyorum ama paketlerin üstündeki kalpleri kaç kat üstüste çok rahat kestim. Yeşil kelebek şekilli baskıda tchibodan. 
Şeker hamuruyla süslenmiş kurabiyelere, cupcakelere tadından dolayı alışamadım, sevemedim. Belki bana çok lezzetlisi denk gelmemiştir. Şeker paketlerini hazırlamadan önce de içine çocuklara cazip gelecek ne koysam diye düşündüm. Çocuklar bonibonlara ve jelibonlara bayılıyorlar ama ikiside fazla boya ve katkı maddesi içeriyor. Gerçi benim paket içine koyduklarımda tamamen doğal değiller. Yine de kötünün iyisi gibi geldiler. Üstelik çok lezzetliler. Hepsi de BİM den badem şekerinin içi çikolata kaplı ve hele o topi tanem çikolatası süperr. Birara yemeyi abartmıştım. Son olarakda küçük lokumlar var.

Hiç yorum yok :