28 Mayıs 2013 Salı

SARI-TURUNCU PORTFÖY

Ey tüketen toplumum! 
Tüketin bence de çok mantıklı:)
Markette sepete yığdıkları amerikan servislerini ilk gördüğümde portföy çanta zannetmemle başladı herşey :)
İkiye üçe katlanmış duruyordu. Hemde 1 TL. Çanta olmadığını anlayınca "halbuki çok güzel yazlık çanta olurdu" diye düşündüm ve 1-2 tane aldım. Önceki postumdaki kumaştan vazgeçtim. Uçuk sarı bir jarsem vardı onu yanlarına diktim.

İşte sıkıntı da burada başladı. Arkaya gelen kısmını diktim ama ön kısmını gelince içerden çok dar bir kısım kaldığı için dikemedim bende güçlü bir yapıştırıcıya başvurdum. Silikon da kullanılabilir.
Sanırım örneğini görmediğim bir şeyi tasarlayıp ortaya çıkaracak kadar sabırlı değilim. Bu sebeple "tüketin" dedim :)



Kapak kısmına bir mıknatıs taktım. Mıknatısı kamufle etmek için bir küpe kullandım. Kuru kafa seven bir arkadaşım için almıştım ama çok kalitesiz bişey olduğunu anlayınca vermemiştim. Aslında pastel tonlarda bu çantaya başka bişey daha güzel olabilirdi ama bende 
yoktu. 





 İçi bir cüzdan, telefon ve 1-2 anahtar alacak büyüklükte.

 
Bu çantayıda 1 sene önce dikmiştim sanırım. İlham kaynağım "leyya "
 http://leyya-craftmania.blogspot.com/       harika çantalar dikiyor.


Bu güzellik de canım annemin ellerinden çıktı. İğne oyasından yaptığı çiçekleri ahşap bir kağnıya oturtmuştu. Ellerine sağlık annecim.


Bu arada ben turuncuyu hiç sevmem. Kullanmam da. Sarı ise sevmediğim ikinci renktir. Bu tonları belkii...
Çantanın maliyeti ; amerikan servis 1tl + mıknatıs 1,5 tl + kumaş ?? + küpe?? = taş çatlasın 4 TLtuttu :)


2 yorum :

yasem dedi ki...

çok hoş olmuş hepsi ellerinize sağlık

atolyefezee dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Profesyonel bir ağızdan duymak ayrıca hoşuma gitti:) blogunuzu yeni keşfettim sık sık ilham alırım artık:)