13 Mayıs 2013 Pazartesi

... ve ailenizin parti organizatörü gururla sunar !

Yok tabi ki parti falan organize ettiğim. Sadece bir arkadaşım kreşteki kızı için bir kutlama yapmak istediğini ama bebek şekeri türünden şeylerin hem pahalı olduğunu hem de abartılı bulduğunu paylaşmıştı. Ben de atıldım tabi çok tecrübem varmış gibi:) Elde yaparım ben dedim. İşte bir önceki paylaşımda bahsettiğim şeker paketleri.
Malzeme olarak elimdeki fuşya ve gümüş krapon kağıtlarını kullandım. Kızım kreşe giderken resim sergisinde çerçeve yapmak için almıştım. Malzemeler için tekrar döneyim şimdi kaçmam gerek. Özeleştiri olarak da paketler kalıcı olmadı çünkü çok inceler.Üstelik hedef kitle çocuklar olduğu için saniyenin onda biri kadar bir sürede şekline bile bakılmadan talan edilecekler : ) İsim ve tarih yazan küçük kağıt yeterince küçük olmadı. Bunun sabebi de kenarına kullandığım baskı. Yinede yaparken çok zevk aldım. Çalışmayı bıraktığımdan beri kağıt kürekle uğraşmayı özlemişim. Belki bir kaç ay sonra bebek şekerlerimide kendim yaparım.

2 yorum :

Unknown dedi ki...

gayet guzel gorunuyorlar,bence boyle seyleri elde yapmak hem daha uygun hemde daha samimi bir hediye...devamini bekiyoruz,kolay gelsin

atolyefezee dedi ki...

teşekkür ederim. İnşallah devamını getiririm:)