28 Haziran 2013 Cuma

ANGLEZ

     Dantel ve türevi elişlerine pek meraklı değilimdir. Geçenlerde annem yıllar sonra sipariş üzerine yapabileceğini söyleyince bir de arkadaşlar arasında konusu geçince kaldırdığım yerden çıkarıp fotoğrafladım. Kaldırmıştım çünkü kendi kızıma da misafir çocuklarına da "dur yere atma çekiştirme o anglez" diyemezdim : )

Annem 5-6 sene önce kursunu almıştı. Kursta bir bana bir de kendisine iki parça yapabildi çünkü gerçekten çok çok zahmetli. O zamanlar asla satmam diyordu. Herhalde yorgunluğunu yeni unuttu : )



Eşimin arkadaşları bile farketmişler dantelden farklı bişey olduğunu : ) "bu ne dantel mi başka bişey mi?" diye sormuşlar.





 İğneyle işleniyor içindeki motifler ve kurs öğretmenleri "berber aynası " "balık kılçığı" vs diye isimler vermiş. Kendi mi buldu yoksa anglezde var mı bilmiyorum.







2 yorum :

Adsız dedi ki...

Cok guzel...Annenin ellerine saglik. NAGIHAN

atolyefezee dedi ki...

Teşekkür ederim daha güzelleri sizin olsun :)