28 Haziran 2013 Cuma

Puantiye (beneggi beneggi)

Puantiye her renge yakışıyor desem abartmış olmam herhalde. Belki de sevdiğimden bana öyle geliyor ama doğada en çok görülen hali yani kırmızı üzerine siyah en güzel hali bence.


Aslında tam kloş etek biçmiştim ama beline lastiği dikmeyi beceremedim kimi yerde çok büzgü oluştu sökmek zorunda kaldım ki zikzak dikişi sökmesi çok zormuş. Bir de bişeyi yapması zor bozması herzaman kolaydır derler:)



Üzerine parça ekledim. Böyle de fena olmadı. Hem her türlü "dönen etek" kategorisine girdiği için kızım sevdi. "beneggi beneggiymiş anne hemde dönüyo" dedi. Rengi fotolarda tam yakalayamadım son foto biraz benzedi. Kan kırmızı rengi var. Kumaşın türünü bilmiyorum ama bürümcüğe benziyor.


2 yorum :

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık.

atolyefezee dedi ki...

teşekkür ederim : )