13 Haziran 2013 Perşembe

Duvar sticker'ı ve...

Mutfağımda bahar havası olsun istedim. Canlı çiçek çok sevsemde evde sürekli bulundurma imkanım olmuyor. Bu konuda  http://cafenohut.blogspot.com/  oldukça ilham verici. Çiçekleri ve fotoları ayrı güzel. Ben de bu çerçeveleri alıp spreyle boyadım.



Ardından küçük pembe beyaz çiçekler yapıştırdım.





Bir de hazır duvar sticker'ı aradım pencerelerin yanına. Bahar dalı görünümünde. Ama istediğim renkte bulamadım (pembe-beyaz). Sonra kendim yapışkan folyoya ağaç ve çiçek çizdim. Uçuk bir pembe folyo bulabilirsem çiçek ekliycem.







Aslında küçük kuş yuvalarıyla yapacaktım. İstediğim şekilde bulamadım. http://www.lacintenel.com/
 Laçin'de görmüştüm. Annesi mutfağının duvarına kuş yuvaları asmış. Çok da hoş olmuş ama o sayfayı bidaha bulamadım :(

2 yorum :

Adsız dedi ki...

Çok güzel olmuşlar ben de uzun zamandır bu şekilde bişeyler bakıyorumda ilham verdiniz

atolyefezee dedi ki...

Teşekkür ederim, çok basit yapımı tavsiye ederim :)