11 Mayıs 2015 Pazartesi

BU ARALAR...

Bu aralar hiç bişeyle uğraşmıyorum. Evet büsbütün bi tembellik kapladı. Aslında boş vaktim oldukça fazla. Sabah kahvaltım hazır, akşam yemeğim hazır temizlik derdim yok. Bir nevi tatildeyim diyebilirim. Tek sıkıntı biraz mecburi ve uzunca bir tatil olması ve tabi bir de mekan olarak şimdilik dar bir alanda oluşumuz.  Olsun buna da şükür.  





Bu kaneviçe olmaya çalışırken goblen olan çalışmam yaklaşık 2 hafta önce tarafımdan hızlıca yapılıp valiz köşesinde epeyce bekledi :) Kendisi servis olma yolunda ilerliyor. Bişeylerle meşgul olmak beni zihnen dinlendiriyor aslında. Biran önce başlamam lazım tekrardan. Aslında kaneviçe yapmayı planlıyordum ama sabırsızlığımın kurbanı oldum. Bilmeden etmeden ince etamine kalın ip almışım. Ertelemek istemedim goblen usulü işledim. Devamı ve bitmişini çok geciktirmem inşallah. 

Hiç yorum yok :