8 Şubat 2014 Cumartesi

Deri kloş etek ( yeni trende eski yorum ;))

Aslında saks mavisi peplum bluzun peplum kısmını deri yapacaktım. Çok kaba durunca deri kısmı kaldırmıştım. Bugün kızıma deri kloş etek diktim o parçadan. Deri dikmek zormuş gerçekten.  Dikiş bloglarında bunun için özel teflon ayak olduğunu okumuştum ayrıca pudra sürmek gibi bir alternatifinin olduğunu da.

 Zaten pudra sürmeden kumaş ilerlemiyor. Şekil 2 de olduğu gibi ; p 


 Altına da iki farklı pembe tonundan piko geçtim. Aslında ben derinin havasını pastel mavi ve pembeyle yumuşatmak istedim ama kızım pembenin iki tonunu da istedi. O giyecegine göre. .. 




4 yorum :

Adsız dedi ki...

Cok hoş görünüyor . NK.

Adsız dedi ki...

doğrusu harika olmuş :)
-sc

atolyefezee dedi ki...

Teşekkür ederim ama çok amatörce oldu aslında. Zamanla "harika" dikmeyi de öğrenirim umarım :))

atolyefezee dedi ki...

Teşekkürler daha güzelleri sizin olsun ;)